Re: Gotham

From: Fanthir <fanthir@box43.gnet.pl>

Slyszalem to, pomylil sie sam Kaczor, co w jego przypadku
jest co najmniej duza plama, gdyz Severance jest
utworem Dead Can Dance, a Kaczor swego czasu byl
zakochany  w zespolach z 4AD.

>No ja to Buahaus uwielbiam ale widac nie tak maniakalnie i wszystko
do
>mnie
>nie dochodzi. Mi tez sie zdawalo, ze nowy. Bo wczesniej nie
slyszalem.
>wiec jak znasz to moze strescisz historie tego kawalka?

On jest nowy jedynie w sensie wspolnej parcy w studio wszytskich
panow.

A premiere mial na "The Serpent's Egg" DCD.

Co do Gotham juz moge sie nia cieszyc w domu ;-)
(cena 84,50 , byla tylko w Empiku.)

Ale jestem niepocieszony okladka wydania amerykansiego jest czarna,
 a u nas tylko szara, nie mowiac juz o tym ze Japonczycy
znow dostali wiecej, bo dodatkowo 2'gi CD jest CDrom'em i
zawiera wywiady, zdjecia, teksty.

Singiel z coverem DCD ma byc wydany w 2000'ym.
Ma byc limitowany, nie napisali co bedzie na B stronie.

Jest tez kaseta video ( kurcze mogli juz wydac DVD)
Nie ma koncertowej wersji Severance , ale jest za to
Passenger.

No i namierzylem fajna koszulke, ale chca 25 $.

Pozdr
MarKucH

PS Czy warto kupic te plyte ?  nie wiem nie jestem obiektywny,
bo bylem na koncercie i mam dosc emocjonalny stosunek do tego
co przezylem.
Ale wydaje mi sie ze na Waszym miejscu nie zastanawialbym sie dlugo,
bo balbym sie ze ja wykupia ;-)