Gotham

    Chocia┐ nie jestem wybitmym estet╣ to trzeba przyznaµ, ┐e album
"Gotham" Bauhaus'u jest wydany wed│ug mnie £wietnie. W £rodku fajne
zdjΩcia, wk│adka no i oczywi£cie dwie p│ytki (Fanthir ... sugerowa│e£,
┐e to bΩdzie album + singliel czy jako£ tak) ..S╣ dwie p│ytki na jedej 6
utwor≤w, na drugiej (w│a£ciwie ta jest pierwsza) chyba 13 .... Jako£µ
rewelacyjna jak na nagranie koncertowe (jeden utw≤r studyjny)....WiΩcej
na razie nie mam do powiedzenia na temat tego albumu (mo┐e poza tym, ┐e
wydanie mo┐e na prawdΩ robiµ wra┐enie) ....