Re: Gotham

úukasz Kasper wrote:

> najlepsze jest to, ze jeden gosc w Tr≤jce powiedzial, ze Severance to nowy studyjny utw≤r Bauhausu! ;-)))
> pzdr.
> Lukasz Kasper

No ja to Buahaus uwielbiam ale widac nie tak maniakalnie i wszystko do
mnie
nie dochodzi. Mi tez sie zdawalo, ze nowy. Bo wczesniej nie slyszalem.
Tzn. nie tak zupelnie nowy bo afair byl nagrany wczesniej do filmu,
ale jednak dla mnie nowosc. Nie zadbalem o doinformowanie sie na www
wiec jak znasz to moze strescisz historie tego kawalka?

):F:(

 skandynawskie produkty- ankieta-nagrody- http://www.admiros.com.pl
			   ZAPRASZAMY
skandynawskie kolekcje swetr≤w dla PA╤ i PAN╙W- http://www.admoss.pl