Re: Re[2]: Co w radiu piszczy

On Fri, 17 Dec 1999, Najtvolker wrote:

> A Lodzi tez mozna sluchac Radiostacji?

Niestety, nie... Czestotliwosc obejmuje w tej chwili piec miast: Warszawe,
Wroclaw, Poznan, Rzeszow, Gdansk (i reszte Trojmiasta). Wkrotce Krakow.

> Moze byc w nocy, byle w weekend.

To tez nie ode mnie zalezy... Nie chcialaby robic konkurencji
Beksinskiemu, a piatki sa raczej zrezerwowane...

[ciach propozycje]
Dziekuje wszystkim za dobre rady... Zastosuje sie, jesli bede chciala ;-)
i miala dostep do plyt, bo na archiwum radiowe wole nie liczyc. Tam malo
co jest, wiecej hip-hopu i takich innych niz porzadnej muzyki.
				Morven.
__
Pozar - zapalki = dziecko