Re: Odp: Co w radiu piszczy

On Sat, 18 Dec 1999, <Mauser> wrote:

> To milo, ale pojawily sie sluchy ze do tego czasu Radiostacja ma byc
> zmaknieta... moze ty wiesz dokladnie o co tym ludziom chodzi ???

Wiem bardzo dokladnie. KRRiTV zbulwersowala sie iloscia wulgaryzmow
obecnych na antenie (w tym jak zwykle przoduje Makak) i chce zabrac nam
koncesje. Odbyla sie juz pierwsza rozprawa, ludzie zbieraja podpisy pod
haslem "Ratujmy Radiostacje", pod listem protestacyjnym podpisalo sie
sporo znanych osob... Ja osobiscie mysle, ze wszystko bedzie w porzadku, a
cala sprawa jest tak naprawde spowodowana zamknieciem od nowego roku
dolnego pasma UKF. Krotko mowiac nasza czestotliwosc jest komus (np.
Radiu Maryja) tak bardzo potrzebna, ze az wykorzystuje znajomosci w
Krajowej Radzie.
				Morven.
__
Pozar - zapalki = dziecko