[from MMWY/MtR/MtTA] GothCode99 (was: GotKod Wersja 0.0 Alpha Pre-release Demo (nie uzywac))

Witam,
to ja, Max.
Pare slow wyjasnienia. Server pocztowy na ktorym mam szczescie (???)
posiadac konto padl... admin niestety zrobi z tym cos najwczeszniej w
poniedzialek (wolnych weekendow sie zachciewa... bezczel).
Moje zapasowe konta szlag trafil, dwa zdisablowane za nieaktywnosc,
jedno bylo oplacone tylko do wakacji, wiec pisze z konta mojej ex. W
sprawach pilnych jestem pod komorka, jak zwykle (www.mtnsms.com, ew.
przez www.eragsm.pl).

Pare moich przemyslen na temat gothic code, inspirowane glownie przez
geek code. Nielinearnosc numeracji punktow wynika z tego ze jest to
wersja okrojona wiekszej calosci ktora jeszcze nie powstala. Pytania
malo przemyslane (nie mylic z nie przemyslane), chodzi glownie o sposob
zapisu - luzny, latwy do interpretacji zarowno recznej, jak i
automatycznej. Upieralbym sie przy oznaczeniach wieloliterowych ze
wzgledu na rozszerzalnosc przyszlych wersji i latwosc odczytu recznego
(brak nieporozumien typu "W to stosunek do wampirow czy wiary?").

Co do outlooka - kto chce niech walczy. (de)kodera w CGI sam nie
napisze z bardzo prostego powodu - nie znam CGI, wole servlety i JSP, a
tego w polsce zaden provider nie supportuje (jesli jakis supportuje,
pilnie prosze o info). Zreszta nie mialem na mysli programu ktory
wymaga outlooka, a tylko integruje sie z nim jesli jest. Jesli nie,
dziala osobno. I - jeszcze raz - NIE MOWCIE DO MNIE MATKO BOSKA.

2.0 Skladnia
Caly kod sklada sie z poszczegolnych czesci litera/y + oznaczenie
symboliczne/liczbowe, np:
MMM---- kiedy ktos wspomina Marilyna Mansona mam ochote wydlubac mu
serce zardzewiala lyzka (M - music, MM - Marilyn Manson, ---- stosunek
bardzo negatywny)
GH175 mam 175 cm wzrostu (G - ogolne, H - wzrost, 175 - centymetrow)
GIQ+++++% (G - ogolne, IQ - iq, ++++++ - kolo 60 p. ponad 100, % -
czlonek Mensy)

2.1 Litery
Wielkosc liter ma znaczenie, pierwsza litera oznacza kategorie

2.2 Ogolne oznaczenia
Skala +++++ ++++ +++ ++ + | - -- --- ---- -----, im wiecej plusow, tym
lepiej.
? nie mam zdania
?? nie slyszalem o czyms takim
! nie obchodzi mnie to
!! nie obchodzi mnie to, nie pytaj jesli nie chcesz, zeby Twoj dentysta
sie _bardzo_ wzbogacil
= to moja slodka tajemnica, nie podam publicznie
== to moja slodka tajemnica i pozostanie taka na zawsze

3.0 Proponowane oznaczenia

3.1 Ogolne (general)

3.1.1 GA wiek (general/age)
GA wiek np. GA21
GA "+" za kazde rozpoczete 10 lat np. GA+++
Dodac
< czesto slysze, ze wygladam na mniej
> czesto slysze, ze wygladam na wiecej

3.1.2 Wzrost (general/height)
GH wzrost np. GH175
GH "+" za kazde 10 cm ponad 150, "-" ponizej, "|" rowno, np. GH+++

3.1.3 Waga (general/weight)
GW waga np. GW70
GW "+" za kazde 10 kg ponad 50, ..., np. GW++
Dodac
< za anoreksje

3.1.4 IQ (general/iq)
GIQ iq, np GIQ 160
GIQ "+" za kazde 10 p. ponad 100, ..., np. GIQ++++++
Dodac
% za Mense

3.2 Muzyka
M+++++ - jestem profesjonalnym muzykiem
M++++ - jestem muzykiem amatorem
M+++ - potrafie odspiewac/odegrac kilkanascie ulubionych kawalkow
M++ - wiem jak trzymac gitare
M+ - mam niezla kolekcje plyt
M| - tak, slucham radia
M- - slucham radia, jak ktos akurat je wlaczy
M-- - slon nadepnal mi na ucho
M--- - slon nadepnal mi na glowe
M---- - jestem gluchy
M----- - jestem gluchy z wyboru

3.2.1 Zespoly
np.
MSoM
MBau
MToN
MLac
MNiN
MMM

3.2.2 Imprezy
MP+++++ - zycie to jedna wielka impreza
MP+++ - codziennie
MP++ - w kazdy weekend
MP+ - raz w miesiacu
MP| - dwa/trzy razy w roku
MP- - dwa/trzy razy w zyciu
MP---- - nienawidze imprez
MP----- - kiedys zabilem sasiada za glosne puszczanie muzyki
Dodaj
* - regolarnie organizuje
$ - zarabiam na nich

9.0
Przyklad
GA+++> GH++++ GW++< GIQ++++++% M+++ MSoM+++++
MBau++++ MToN++++ MMM++ MLac++++ MNiN++
MP++

Pozdrowienia,
     Max M. Walker, YBC aka Marcus the Rebel aka Marco the Tortured
Artist
+48(602)102750