RE: Co w radiu piszczy

> A skoro juz o tym pisze, to bardzo prosze wszystkich o sugestie i
> zyczenia. Jak waszym zdaniem moglaby wygladac idealna audycja gotycka?
> Jaki repertuar przygotowac na dobry poczatek?

Moim zdaniem w takiej audycji powinno byc wszystkiego po troche (oczywiscie
w zakresie odpowiedniej estetyki). Nie powinnismy mowic, to nie, tego nie
lubie, a moze wlasnie ktos inny nigdy tego nie slyszal i z checia by
posluchal. My goci powinnismy trzymac sie razem.
A moze zrobic poszczegolne kaciki: np. kacik industrialu, kacik rocka
gotyckiego, kacik gotyckiego metalu itp. Po prostu dla kazdego cos milego...

A przy okazji prosba do Morven, gdy bedzie cos wiecej wiadomo na temat
audycji to daj znac na liste - troche autoreklamy jeszcze nigdy nie
zaszkodzilo, a my przynajmniej bedziemy wiedzieli, ze to juz...

Nie wiem czemu jak do tej pory audycje z muzyka gotycka maja jedna
zatrwazajaca tendencje - bardzo szybko znikaja z fal eteru...

Dlatego tym bardziej pozdrawiam, i zycze aby znalazlo sie jak najwiecej
ludzi, ktorzy chca puszczac w radio taka muzyke...

Jacenty.
jacek@w.pl