Gotycki Kod

:-[6!

  Jakis  czas temu bawilem sie Goth Code 98. Myslalem, ze to
  bedzie  fajna  sprawa  -  w  koncu np. magick code jest b.
  mily. ;)

  Nie  wiem,  czy  ktos z Was tez sie w to bawil, ale jak na
  moj  gust  to:  Goth  Code  98  jest  za szczegolowy, malo
  czytelny i strasznie dlugo sie koduje za jego pomoca.

  Ja  bym proponowal stworzenie naszego polskiego Gotyckiego
  Kodu. Takiego w miare prostego, dotyczacego glownie muzyki
  -  vide  pytania  z  Goth Code 98 o preferencje seksualne,
  polityczne, etc.

  No i co Wy o tym myslicie?

  A tak btw: widzial juz ktos "Prawdziwa historie" Lyncha?

  NP: Behemoth "Grom" (mc)