Odp: cos dla depeszowcow

-----Wiadomo£µ oryginalna-----
Od: spiritwalker <skelet0n@digitaldarkness.net> Data: 13 grudnia 1999 13:55

>e tam. kto nie lubi depeszow, reka do gory?

chyba zapomnialem wstawic ;) po "sorry za wiesc niebyt pasujaca
do tej listy". w kazdym razie nie chodzilo mi o wszczynanie nowych
wojen personalnych, lecz tylko o to, ze chyba nie da sie nazwac dm
zespolem gotyckim. dlatego w moim przekonaniu wiadomosc niezbyt
pasowala do listy "gotyk".
wiem jednak, ze wielu z nas na krocej lub dluzej zetknelo sie z dm.
sam do dzisiaj lubie "music for the masses", podoba mi sie "ultra".
zdarzylo mi sie tez byc na zlocie dm, gdzie poznalem dwojke nowych
przyjaciol (ale cure'owych), i gdzie przekonalem sie ze jednak nie
czaje tego klimatu, a kopie gahanow spiewajacych do mikrofonu
raczej mnie smiesza. ale rozumiem, ze podobnie komicznie
wygladalbym dla ludzi z zewnatrz na zlotach, na ktorych zdarzylo
mi sie byc.

wot wsjo

mariusz