Odp: cos dla depeszowcow

----- Original Message -----
From: Mariusz Strzy┐ewski <marcure@friko1.onet.pl>
To: gotyk <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Monday, December 13, 1999 10:00 PM
Subject: Odp: cos dla depeszowcow

> wiem jednak, ze wielu z nas na krocej lub dluzej zetknelo sie z dm.
> sam do dzisiaj lubie "music for the masses", podoba mi sie "ultra".

Tak to prawda.
Jakies 10 lat temu mialem istnego pierdolca na punkcie DM, a 15 lat temu to
nawet
plakaty na scianach wieszalem.
A teraz pozostal sentyment... (poprzez reminiscencje, jak mawial inz.
Mamon).
Music for...  jest OK i Black Celebration - jaki gotycki tytul : ))))
Jest sporo dobrych rzeczy w ich tw≤rczosci ale przydalby sie lekki makeup.

W og≤le kopie zawsze sa smieszne.

Adam D