Opętanie

Czasmi coś mnie opęta i nie moge nic na to poradzić.
Do Was pytanie: kto rozpoznaje ten tekst poniżej ?

Adam D Possessed

              Rozpadłem się w ciemnościach
              Skulony w tylu straconych latach
          Zatrzymałem się, nie mogę ruszyć dalej
      Oślepiony tkwię pomiędzy dalekim a bliskim

  Niczym w elegiach o czasach dawno zapomnianych
               Zamarłem we wspomnieniach

      I znów, przekroczyłem wrota minionego czasu
             Widząc Ciebie, Twój mglisty cień
                           Zamarłem
               Nie zrobię jednego kroku dalej

                 I znów, osuwam się wstecz