Mo┐e ktos ma lepsze pomysly ode mnie?????

Niechcacy okazalo sie, ze wyjdzie na plycie nasz koncert "acoustic" z
Trojki.
I tutaj sama sie wkopalam w niezla afere, bo w ataku szalu powiedzialam
wydawcom, ze sama zrobie okladke...
Hm... A zawsze mowilam, ze na "plastykΩ" jestem £lepa, tak jak inni s╣ g│usi
na muzykΩ. I teraz siedze i robiΩ.... Ale czy ja wiem? Mo┐e kto£ mialby
jaki£ fajny pomysl? Sam pomysl wystarczy. Jakas tam ogolna koncepcja. Bo ja
tak siedze i dzialam co£ w temacie kadru z gitary akustycznej, w tej dziurze
jestem ja, tak jakby uwieziona za strunami. To wszystko jest takie
zgrafizowane i w tonacjach jasnych. No i tak sobie mysle, ze wlasciwie to ja
nie mam talentu. W tej dziedzinie oczywiscie.  :))
A druga sprawa to jest ten cholerny tytu│. Musi byµ "Closterkeller w
Tr≤jce" - to jest wym≤g wydawcy, bo tak siΩ ta cala ich seria nazywa. Ale to
jest jako nazwa kapeli. Natomiast w kwestii tytu│u kr╣┐ka to mam lekk╣
tΩpotΩ. Najlepsze do tej pory to by│o" Fin de siecle". Ale chcia│abym raczej
nawi╣zaµ tam jako£ do tego, ┐e to by│ koncert akustyczny. Z tym, ┐e on nie
by│ wcale taki akustyczny, bo opr≤cz tych ca│ych tam gitar pud│owych i
fortepianu, to na maxa tam │oi│y samplery i analogowy syntezator. I r≤┐ne
tam inne takie. WiΩc co? "Prawie akustycznie", "TrochΩ akustycznie",
"Akustycznie, ale nie do ko±ca". A moze olac to "akustycznie"? Choµ by│oby
fajnie.
Ratunku! Jak kto£ ma pomys│ to niech podrzuci. Pliiissss.....
Z tym, ┐e jest jedna drobnosteczka. Pozosta│o jeszcze 4 dni do oddania
projektu.  :))

AnjaO

Czekam na przeszczep, potrzebuje twojej pomocy..
Zajrzyj na moja strone http://joannach.topnet.pl