Odp: Farinelli

>chyba wnioskujesz po wygladzie, nie po wokalu?

Je╢li o mnie chodzi, to jakby wszyscy kastraci mieli tak wygl▒daµ to ja
jestem za wprowadzeniem przymusowej kastracjii w narodzie. No mo┐e tam kilku
jaki╢ tam niepoprawionych by zostawiµ... Ale jak przewidziec za m│odu,
kt≤rych...  :)))
Zakocha│am siΩ w tym facecie... Ju┐ po raz drugi widzia│am ten film i tak
samo zia│am przed ekranem. On moim zdaniem bardziej przypomina│ gitarzyste z
Bauhausu niz Petera Murphy. Ciekawe czy ten gitarzysta to kastrat?...

AnjaO

Czekam na przeszczep, potrzebuje twojej pomocy..
Zajrzyj na moja strone http://joannach.topnet.pl