Re: Może ktos ma lepsze pomysly ode mnie?????

> Ratunku! Jak kto£ ma pomysł to niech podrzuci. Pliiissss.....
> Z tym, że jest jedna drobnosteczka. Pozostało jeszcze 4 dni do oddania
> projektu.  :))

czesc aniu,

mysle, ze powinnas skupic sie przede wszystkim na klimacie plyty. jakie
skojarzenia ci sie nasuwaja? jaki przedmiot, rzecz osoba kojarzy sie z ta
muzyka, jaki kolor, nastruj ? fin de siecle to dobry tytul. moze cos do tego
tytulu, albo do najwazniejszej piosenki na plycie?
mysle, ze pomysl z gitara akustyczna nie jest taki zly, usytuowanie cie za
strunami - kratami - symbol samotnosci i smutku (kojarzy mi sie troche z
okladka ballad kata). bardzo ladny gotycki symbol. nie wiem moze ten pomysl
nie jest taki zly.

niestety nie znam materialu, ktory ma sie pojawic na krazku i trudno mi
mowic. jezeli muzyka jest b. smutna, refleksyjna, troche depresyjna
propunuje rysunek obrosnietego mchem starego grobu (bez krzyza, plaskiego) z
nieczytelnymi napisami, na ktorego plycie lezy gitara akustyczna. Widac to
gory i troche z boku. bekground jest zielony, ale ciemniejszy od koloru
mchu. kompozycja zdaje sie tonac w miekkim kobiercu mchu i przedzierajacego
sie tu i uwdzie szarego zylkowanego granitu. gitara natomiast, jakby
porzucona w pospiechu jest akcentem, na ktorym skupia sie uwaga widza. obraz
jest smutny i jakby zawieszony miedzy chwila a wiecznoscia....

co o tym sadzisz

~thou shall not haunt thine friends~
~reveiling - the wolf is he!~

lukaru