Odp: Fading Colours update

>Ale znalazlem cikawostke
>http://castleparty.rockmetal.art.pl/pl/news.htm,
>czyzby Anja solo wystepowala pod szyldem ANIA ORTODOX !?
>
>Pozdr
>MarKucH

Weƒ mnie nie denerwuj...   :)))

A jak piΩknie mΩczyli siΩ z moim pseudo w miesiΩczniku FILM... Raz jestem
ORTODOX (czyli normalka w│a£ciwie...), ale potem ORTODHOX. I to mi sie
bardzo spodobalo.

A tak przy okazji. To ja tutaj chcialam wyraznie zaznaczyc, ze NIE NA PEWNO
wystapie na Castle Party 2000. Nastapi to wy│╣cznie wtedy gdy bΩde miala z
czym wyst╣piµ. Jak na razie to nie mam nawet czasu pomyslec o mysleniu na
ten temat.

A tak w ogole to z tym znienawidzonym przez was KATEM to ja wlasnie mialam
robic jakies przedsiewziecia artystyczne. Tylko Jacek zginal... Bardzo
gotycki poczatek wspolpracy...

Sorry, ze sie nie odzywam, ale internetuje tak ok raz na tydzien ostatnio,
bo jestem strasznie zajeta.

AnjaO

Czekam na przeszczep, potrzebuje twojej pomocy..
Zajrzyj na moja strone http://joannach.topnet.pl