Re: najtvolk site.

On Wed, 20 October 1999 at 0:23:45 +0200, Najtvolker wrote:
> I  tym  sposobem  sprowokowales  mnie  do wyslania kolejnego
> bezsensownego postu. ;)
dobra dobra. to ty mnie sprowokowales pierwszy.

> Zamiast  sie  tak  niby  cieszyc,  opowiedzialbys  lepiej  o
> brakujacych elementach w tej ukladance.
Niby ? To byla szczera gotycka radosc prosto z serca.

> A  tak w ogole, to co masz do "Pana Twardowskiego"? Moze nie
> ogladales? Naprawde fajny klimat.
Chyba ogladalem. Mam jakies mzonki. Ale klimatu nie kojarze tam.

> "Szatan z siodmej klasy" to nie moja propozycja byla.
> Ale  moze  byc.  A  noz  sie  jakas mloda, nieoczytana dusza
> podnieci. :)))
hehh. Wejdzie przez przypadek na strone jakis true blackowiec(czytaj. true idiota) zobaczy w nazwie szatan i poleci do wypozyczalni po kasete heheh

--
slz