Re[6]: 13 Candles - Rasputina

Got Sylwester Zelazko napisal:

SZ> aha. dobra. wezme dwa.
SZ> jaki jest twoj ulubiony kolor ?

Niebieski, nie - czarny, of coz.

SZ> a. to se przypomnij. bo wokal jest calkiem fajny. :)

Kurcze,  nie moge. A moze chodzi mi o taki zespol, co byl na
"The  Crow".  W  filmie  jest  scena, jak panienka spiewa na
scenie.  Ale  to  pewnie  nie  to. A moze jakies angielskie,
gitarowe granie. Lush?

> u. mnie to pewno na rakowiecka wcisna :)

Chcialbys, co?

> of coz. kurde tez tak mowie. czy to znaczy ze jestem specem ?
> spacemanem.

Specem nad spece! [po jakiemu to?]

> narazie nie zrobie z braku miejsca.
> musze posegregowac te the cure co mam i troche innych rzeczy.
> jakies 3 cdeki pewno wyjda z tego.

Segreguj, segreguj. Ja mam na dysku ponad 2GB muzyki, byloby
co wrzucac.

> no moze i jest. kto ja tam wie :)

No, bo moze w oryginale wokal jest inny? ;)