Re: najtvolk site.

Got Sylwester Zelazko napisal:

SZ> heh. wlasnie przeczytalem spis polskich horrorow.
SZ> lista dosc imponujaca. szczegolnie takie pozycje
SZ> jak "szatan z siodmej klasy", "pan twardowski" heh.
SZ> niezle. niezle :)))

I  tym  sposobem  sprowokowales  mnie  do wyslania kolejnego
bezsensownego postu. ;)

Zamiast  sie  tak  niby  cieszyc,  opowiedzialbys  lepiej  o
brakujacych elementach w tej ukladance.

A  tak w ogole, to co masz do "Pana Twardowskiego"? Moze nie
ogladales? Naprawde fajny klimat.

"Szatan z siodmej klasy" to nie moja propozycja byla.
Ale  moze  byc.  A  noz  sie  jakas mloda, nieoczytana dusza
podnieci. :)))