Re: Re[6]: 13 Candles - Rasputina

On Wed, 20 October 1999 at 0:35:45 +0200, Najtvolker wrote:

> Niebieski, nie - czarny, of coz.
wziuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu arrrrrgh
(odglos odlatujacego najvolka)

> Kurcze,  nie moge. A moze chodzi mi o taki zespol, co byl na
> "The  Crow".  W  filmie  jest  scena, jak panienka spiewa na
> scenie.  Ale  to  pewnie  nie  to. A moze jakies angielskie,
> gitarowe granie. Lush?
to zes mi dal zagadke. Jak spojrzalem na maila i zobaczylem "The Crow"
to az mi ciarki przeszly. The Crow to moj najukochanszy film :)
Ale kurde za cholere nei moge sobie przypomniec tego co tam bylo.
Bede musial dzisiaj w domciu obadac sprawe. (jeszcze nie dorobilem
sie The Crow w mpegu).

> Chcialbys, co?
no pewno. Moze by dawali przepustki na czwartkowe picie pod gesia. :)

> Specem nad spece! [po jakiemu to?]
specnaz ?

> Segreguj, segreguj. Ja mam na dysku ponad 2GB muzyki, byloby
> co wrzucac.
tak. tylko jeszcze tyle miejsca by sie przydalo na dysku.
W domu bede mial duzo miejsca na nowym kompie ale
co z tego jak nie podpiety do internetu.
Po przemysleniach doszedlem do wniosku ze niestety nie oplaca
sie odpalac mp3.goth.a(m)rt.pl. Od poczatku grudnia ide do nowej pracy
i bede zmuszony przeniesc wszystko w jakies miejsce ktorym
nie ja bede w pelni rzadzil. (niemartwcie sie, listy nie zamkne,
conajwyzej na dzien dwa przystopuje, o wszystkim bede informowal na
bierzaco).

> No, bo moze w oryginale wokal jest inny? ;)
pewno wokal a'la pani stefa z miesnego.

--
slz