Re: CoX + Pajaki

Adam D wrote:

> Dzieki. Ciekawym czy mozna u nich wykupic okres probny np. miesiac zeby
> zobaczyc
> czy to ma sens.

Jakis provider dawal aparat i takie karty jak w tak-tak.
Ale Ty chyba z Warszawy jestes, nie? To z callbackiem
chyba mozesz sie pozegnac, bo AFAIR tu rzadzi tepsa
i nikogo nie wpuszcza.

[...]
> Pajak -  to prawdziwy gotyk.
> Lubicie pajaki ?
> Ja uwielbiam.
> Najwiekszy z jakim sie bawilem mial 3 cm dlugosci i szerokosci.

Kolezanka miala w mieszkaniu pajaczka mniej wiecej 6cm i to nie takiego
na cienkich nozkach. Ja myslalem, ze takie bydlo to w Afryce mieszka.

> W kieszeni prawdziwego gota zawsze jakis musi siedziec.

Wole nietoperze.
Mieszkaja takie nade mna. Tak ich ludzie nazywaja.
Zycie zaczynaja jak sie sciemnia i wariuja do rana.
Biegaja, skacza i ogolnie hasaja a w dzien spia.
Cala rodzinka taka. A ich corka ma takie wielkie,
spiczaste uszy i czesto spada z sufitu na ziemie
(tak przynajmniej slychac) - efekty znietoperzenia
rodzicow? Nastepne pokolenie sie asymiluje.
Jak zaloze rodzine to zabronie spac w nocy i bede
karmil krwia. Zobaczymy co sie urodzi.

):F:(