Re: CoX + Pajaki

----- Original Message -----
From: Sylwester Zelazko <slz@telbank.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Tuesday, October 12, 1999 11:08 AM
Subject: Re: CoX

> mity mity mity. chyba tylko dowch czy trzech operatorow ma
> wlasne lacza na zachod. I chyba zaden z nich nie oferuje callbacka.
> Polecam www.providerzy.w.pl moze tam cos wiecej znajdziesz.

Dzieki. Ciekawym czy mozna u nich wykupic okres probny np. miesiac zeby
zobaczyc
czy to ma sens.

> tepsa to tepsa. i tak gdzies ci providerzy sa wpieci do tepsy
> chociazby po to zeby ich klient mogl ogladac strony ktore wisza na
serverach
> podpietych tylko do tepsy.

Tak cos podejrzewlem.
Chce Najtvolkerowi zrobic dobrze bo biedak nie zna Sleeps With The Fishes.
I tak kombinuje jak to tanio zalatwic. Juz dzisiaj place ok 150 zl
miesiecznie za przyjemnosc
gadania glupot . : )

> tak, mozecie. Jesli jestescie z tego samego miasta to moze i by wam
> sie oplacilo - w najgorszym scenariuszu zaplacicie za przepchniecie tego
mp3
> dwa razy mniej.
> Maxymalna predkosc jaka osiagniecie to - 3,6kb/s przy braku bledow.

Ale tyle to ja robie na normalnym ftp.
A my Warszawa - Lodz.

> wniosek. nie czytac fachowych pism :) (ja nie czytuje)

Co racja to racja.
Chip u mnie juz poszedl do odstrzalu.
Ale cos trzeba czytac. Ja jak raz, dwa razy w miesiacu nie pogrzebie w
srodku
peceta to chory chodze. Czasami mysle, ze gdyby nie kurz to bym wcale
obudowy nie zakladal.
Tylko wszystko by na pajaka chodzilo.

Pajak -  to prawdziwy gotyk.
Lubicie pajaki ?
Ja uwielbiam.
Najwiekszy z jakim sie bawilem mial 3 cm dlugosci i szerokosci.

W kieszeni prawdziwego gota zawsze jakis musi siedziec.

Adam D