Re: CoX

On Tue, 12 October 1999 at 10:17:07 +0200, Adam D wrote:
> Sluchaj mam takie pytanie. Co wiesz o prowajderach z callback ?
> Slyszalem, ze maja oni lepsze lacza z inetem na zachodzie.
mity mity mity. chyba tylko dowch czy trzech operatorow ma
wlasne lacza na zachod. I chyba zaden z nich nie oferuje callbacka.
Polecam www.providerzy.w.pl moze tam cos wiecej znajdziesz.

> Czy wiesz przypadkiem czy po kraju mozna poruszac sie szybciej dzieki nim ?
> Ja korzystam jak wielu z TPSA i mam modem 33600. Ta metoda mnie wqrwia.
> Jakos nie wyobrazam sobie przesylania plikow MP3 w optymalnej jakosci.
tepsa to tepsa. i tak gdzies ci providerzy sa wpieci do tepsy
chociazby po to zeby ich klient mogl ogladac strony ktore wisza na serverach
podpietych tylko do tepsy.

> Druga sprawa. Czy jak ja i ty mamy komp i telefon to mozemy sie polaczyc i
> zrobic download ?
> Z jaka predkoscia ? Pewnie wynikowa z jakosci laczy nie ?
tak, mozecie. Jesli jestescie z tego samego miasta to moze i by wam
sie oplacilo - w najgorszym scenariuszu zaplacicie za przepchniecie tego mp3
dwa razy mniej.
Maxymalna predkosc jaka osiagniecie to - 3,6kb/s przy braku bledow.

> Tyle fachowych pism przeczytalem, a nadal mam lamerskie sny .
wniosek. nie czytac fachowych pism :) (ja nie czytuje)

--
slz