Re: CoX

----- Original Message -----
From: Najtvolker <mpoloz@krysia.uni.lodz.pl

> A mozesz miec jakies mp3?

Nie ! To nielegalne !

Oczywiscie. Moge to zrobic. Cholera zebym mial nagrywarke CD.
Sluchaj mam takie pytanie. Co wiesz o prowajderach z callback ?
Slyszalem, ze maja oni lepsze lacza z inetem na zachodzie.
Czy wiesz przypadkiem czy po kraju mozna poruszac sie szybciej dzieki nim ?
Ja korzystam jak wielu z TPSA i mam modem 33600. Ta metoda mnie wqrwia.
Jakos nie wyobrazam sobie przesylania plikow MP3 w optymalnej jakosci.

Druga sprawa. Czy jak ja i ty mamy komp i telefon to mozemy sie polaczyc i
zrobic download ?
Z jaka predkoscia ? Pewnie wynikowa z jakosci laczy nie ?
Tyle fachowych pism przeczytalem, a nadal mam lamerskie sny .

Adam D