Re: Okulary

----- Original Message -----
From: Najtvolker <mpoloz@krysia.uni.lodz.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Monday, October 11, 1999 5:02 PM
Subject: Okulary

> O! Popatrz. Nie wiedzialem. Powiem bratu.
>
> A widzieliscie teledysk do "Under the Gun"?
>
> [Zmienilem ten subject, bo mialem za dlugi watek.]

No tak, a o co chodzi o okulary ?
Dziwny kawalek jak na Eldritcha.
Ale w sumie klip dosc frapujacy.

W ogole wedlug mnie filmem wszechczasow do jednego utworu
jest Moonchild - Fields of the Nephilim.
Robiony badz co badz przez rasowego rezysera, przyjaciela McCoy`a.
Najbardziej magiczna i porazajaca rzecz jaka znam.
Gdyby zrobic w tym klimacie pelnometraz to mialby znamiona klasyka
horroru.
Chociaz to ze jest tak krotki sprawia, ze wyobraznia szaleje.
Zna ktos ?

NP: Nephilim

Mialem dwie noce temu objawienie.
Przysnil mi sie nowy film Fields of the Nephilim.
Znak to, ze mozemy sie juz niedlugo czegos spodziewac.

Adam D