Odp: Gothic Art w pocie czola

Gratulacje - jestem mile oczarowany -- naprawde dzielo jest wyjatkowe. I ze
strony graficznej i ogolnie jako strona WWW.
Zawartosc sadze ze bedzie sie rozwijac.
Jesli mam szukac krytyki - czasem tekst trudno czytelny - ale gdyby byl
jasniejszy moze nie byloby tak "klimatycznie",, w kazdym razie czytallem go
"w negatywie". Poza tym - moze przydaloby sie troche wiecej krytycznych uwag
w recenzjach, ale z drugiej strony ja tez czesto do tego co lubie podchodze
bardzo pozytywnie i nie czepiam sie niczego :-)
Licze w przyszlosci na wiecej wykorzystania Flash.
Po wejsciu na strone z menu - poczatkowo pozostaje u mnie w ramce w prawym
gornym rogu okna strona z reklama kont. - albo blad - albo to moze byla
koniecznosc? Niewiem.No chyba ze akurat zbieg okolicznosci u mnie, Sadze ze
po prostu gdzies pomylka - z tego co sie przyjrzalem - brakuje pliku
gora.htm.

cold greetings

Robert
_/_/_/ Robert Kolud _/_/  robert@wsi.edu.pl   http://robert.wsi.edu.pl
_/_/ damour.rockmetal.art.pl - Batalion D'Amour HomePage
_/ UIN 10561667   See you next time on Cyberplace....