Odp: Odp: Nowe Horyzonty

No to chyba GRUBA przesada. A co tam jest z cold-wave?

A propos. Ci badziewiarze sa z mojego rodzinnego Chorzowa, do tego z mojej
dzielnicy - Batorego :o(((

> Nie  wiem  czy  dobrze kojarze te grupe. Moze dwoch facetow?
> Cos jak swojski Modern Talking? Ale piosenki to zupelnie nie
> kojarze,  chociaz:  Byla  taka  piosenka:  "...mam  na  imie
> Jenny,... i tak dalej" ale pewnie jak zwykle cos pomylilem.

Chyba pomyliles. Mam na imie Jenny.... i tak dalej, to chyba facet nie
spiewa, ale Edyta B.

A inny "hit" Univers, to np. "Glupia zaba", czy jak tam... nie wiem, nigdy
nie bylem ich fanem.

SlavusCo