RE: Rezerwat raz jeszcze

>          Nie wiem czy ogladaliscie 'Nakarmic kruki'. Tam byl
>          taki  fajny  kawalek,  kilka  razy  sie  pojawial.
>          Ostatnio slyszalem jego wersje dance. 8-<

zajrzyj na serwis Terra Soundtralis Incognita do dzialu "perelki/zagadki" -
tam znajdziesz oryginal (choc tym samym zdradzam zagadke... - ale beda
nowe!)

a druga zagadka pasuje do "Nowych Horyzont≤w"

Pozdrawiam

Krzysztof Piekarczyk
Terra Soundtralis Incognita
http://www.most.org.pl/art/terrasi

SKorzyStaj z WiELKiEj PrOmOcji !!!  NiE waHaj siE !!!
        ZaloZ NajTaNiej SwOj wlASnY SeRweR, doMenE, sKLeP ...
                http://www.virgo.com.pl