Odp: Odp: Nowe Horyzonty

> No to chyba GRUBA przesada. A co tam jest z cold-wave?
> A inny "hit" Univers, to np. "Glupia zaba", czy jak tam... nie wiem, nigdy
> nie bylem ich fanem.
> SlavusCo

LUDZIE !!!!
KOCHANE WAMPIRY !!!
Gdzie wasze poczucie humoru ???? Czy czern zupelnie przeslonila wam radosc
zycia ??? Przeciez pomysl z "Johny" Univers to ZART z mojej strony i to
szyty grubymi nicmi. A cale grono grupowiczow podeszlo do tego z wielka
powaga. Przeciez "Johny" to najglupszy utwor jaki kiedykolwiek powstal w
naszej galaktyce ( disco polo to przy nim muzyka powazna ).

Pozdrowionka
Waldek

--
MASZ ZUZYTY TONER LUB CARTDRIGE ? ODKUPIMY GO OD CIEBIE !
Wiecej informacji znajdziesz na http://www.intermind.com.pl/card.asp