Re: Odp: Nowe Horyzonty

----- Original Message -----
From: SlavusCo <slavusco@figaro.ae.katowice.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Wednesday, September 29, 1999 7:14 PM
Subject: Odp: Odp: Nowe Horyzonty

> No to chyba GRUBA przesada. A co tam jest z cold-wave?

Jak to co ? Mnie tam zimny pot splywal po plecach i po dupie jak
slyszalem jak ten ich Farinelli zapodawal wyzsze rejestry.
Moze nie cold-wave ale cold-sweat.
W ogole w PRL bylo pare takich fenomenow estrady. Czasem TV Polonia
cos takiego odgrzewa to nie wiem czy smiac sie czy plakac.
Ostatnio widzialem taka Dame, ktora probowala w latach 80tych pobic na glowe
chyba Zuzie Banshees. Gayga, Gaya tak jakos sie nazywala.
Zebyscie TO widzieli !!!

Trzeba by wydac taki CD skladak pt. "The Best Of PRL" albo
"Muzyka Na Kartki".

> A propos. Ci badziewiarze sa z mojego rodzinnego Chorzowa, do tego z mojej
> dzielnicy - Batorego :o(((

Kondolencje. Jak to na pogrzebach mawiaja.

Adam D

"... daj nam Boze prawdziwych artystow..."