Gotyk w Moim Miescie

Moje Miasto tez jest bardzo gotyckie.Juz sam widok z mojego okna
jest gotycki-a to dlatego ze widac za nim kolejny blok.Niby nic,ale
okazalo sie ze w budynku tym na 2 pietrze mieszka pan Frankenstein
Serio.Jest duzy i brzydki.Caly czas oglada TV.Z panem Frankensteinem mieszka
pani Frankensteinowa .Jest rownierz
duza i brzydka .Caly czas kroi cos duzym nozem(pewnie sasiada)
Niestety kopulowac jakos nie chca wiec mlodych pewnie nie bedzie
Szkoda.Powiekszyloby to populacje Gotow w Moim Miescie ,
a wiadomo ze w kupie razniej.Tak przynajmniej twierdza owsiki.

W Moim Miescie jest czerwone niebo.Powod jest prozaiczny:huta
wylewa surowke.No ale jak sie jest Gotem  to mozna wyobrazic
sobie ze oto niebo splywa krwia aniolow czy cos w tym stylu.

Kolejna atrakcja Mojego Miasta jest tzw. Centrum a raczej jego
brak.Zamiast jakiegos nudnego i malo gotyckiego Centrum jest
Wielka Dziura .Wielka Dziura jest bardzo gotycka ,gdyz mozna
do niej wpasc i zrobic sobie Duze Ziaziu ,co jest marzeniem
kazdego prawdziwego Gota.

Moje Miasto posiada jescze wiele gotyckich atrakcji,ale nie
zdradze wszystkiego gdyz wszyscy Goci chcieliby mieszkac
w Moim Miescie.I byloby c i a s n o.Choc z drugiej strony
w kupie razniej-tak przynajmniej twierdza owsiki.No ale ostatecznie
nie jestesmy owsikami,czyz nie kochani Goci?