Re: Gotyk w Moim Miescie

tiraslin wrote:

> Moje Miasto tez jest bardzo gotyckie.Juz sam widok z mojego okna
> jest gotycki-a to dlatego ze widac za nim kolejny blok.Niby nic,ale
> okazalo sie ze w budynku tym na 2 pietrze mieszka pan Frankenstein
> Serio.Jest duzy i brzydki.Caly czas oglada TV.Z panem Frankensteinem mieszka
> pani Frankensteinowa .Jest rownierz
> duza i brzydka .Caly czas kroi cos duzym nozem(pewnie sasiada)
> Niestety kopulowac jakos nie chca wiec mlodych pewnie nie bedzie
> Szkoda.

Milych masz sasiadow, nie ma co...

> Powiekszyloby to populacje Gotow w Moim Miescie ,
> a wiadomo ze w kupie razniej.Tak przynajmniej twierdza owsiki.

Fuj... to ostatnie niesmaczne...

> W Moim Miescie jest czerwone niebo.Powod jest prozaiczny:huta
> wylewa surowke.No ale jak sie jest Gotem  to mozna wyobrazic
> sobie ze oto niebo splywa krwia aniolow czy cos w tym stylu.

Grunt to wyobraznia ;)

Nie jestem do konca pewna, ale twoj list ma podtekst ironiczny.
To ja ci na to powiem tak: "Usmiechnij sie do zycia" ;)

Julietta

--
All we ever wanted was everything!!!

CZY CHCESZ WYGRAC 2000 PLN ? Milenijna Loteria
Promocyjna tylko do 31 stycznia w EMPiK.com
http://www.empik.com/ft2p.htm