O kijach i zyletkach

Nikomu nie polecam zyletki.Po prostu w zyciu kieruje
sie logika i gdy cos uwazam za cudowne to chce to miec.

O smierci fajnie sie pisze.Bo i temat jest fascynujacy
rozlegly ,romantyczny i gotycki.O smierci pisze sie
pieknie-chocby z szacunku dla tych ,ktorzy odeszli.
Ale gdy smierc podchodzi bardzo blisko,w dodatku
nieproszona,gdy zabiera ci tych ,ktorzy sa dla ciebie
sensem istnienia to nie jest pieknie cudownie i
wspaniale.Zaczyna sie koszmar.
Zajrzyjcie smierci w oczy.Tak z bliska jak ja je jestem
zmuszona ogladac. Nie sa piekne.Zareczam.

To oczywiscie moja opinia.I nie wszyscy musza sie z tym
zgadzac