Odp: Sex gotycki

-----Wiadomosc orginalna-----
Od: K'haaL <k_haal@iq.pl>
Do: gotyk@goth.art.pl <gotyk@goth.art.pl>
Data: 19 stycznia 2000 15:27
Temat: Sex gotycki

>Witam!
>Tu taka bardziej przytulna atmosfera (niz na pl.rec) wiec... jak w tytule,
>czy macie jakis dostep do materialow na ten temat. Widzialem jakis czas
temu
>program na HBO poswiecony wlasnie temu tematowi, ale bylo to tylko
>"lizniecie" ;) tematu. Swoja droga to nie przypuszczalem by i w ten aspekt
>wcisnely sie nasze "ulubione" szufladki. Ale pojecie seksu gotyckiego
>istnieje i zastanawiam sie czy macie dostep do informacji na ten temat.
>A moze ktos pokusilby sie o opracowanie jakiegos artykulu traktujacego o
> [...]

Rozumiem, ze chodzi ci o sex wampirow. Najprosciej rzecz ujmujac chodzi o
to, ze poza normalna "wymiana plynow ustrojowych" jest takze wymiana krwi.
Wydaje mi sie, ze w dzisiejszych czasach nie znajdzie sie zbyt wiele
chetnych do tego typu zabaw (?). Mam tu na mysli szalejacy HIV. Trzeba nie
lada odwagi (moze czasami glupoty) by w tej chwili decydowac sie na takie
rzeczy, lub nie lada zaufania do partnerki (partnera). Nie mniej, takie cos
jak sex wampirow istnieje i nie mozna sprowadzac tego typu tematow do
"gotyckich pralek".
    Do napisania artu przydalby sie ktos, kto takich rzeczy probowal i
chcialby podzielic sie "wrazeniami". Troche mnie ten temat zaintrygowal i
jak bede mial sily po sesji to poszukam czegos w sieci.

Puchacz.