Hotel Transylwania

Najtvolker
nie wiesz moze czy w naszym kochanym kraju wyszly pozostale czesci opowiesci
o Saint-Germain, szukalam ale bezskutecznie, w mojej ulubionej ksiegarni SF
w Sztokholmnie tez nie bylo, a bardzo chcialam je przeczytac. Wg moich
danych seria o Saint-Germain liczy 14 pozycji

Pozdrowki z #miasta w dniu ostatniego Temple of Goths w Burdl Rock CAfe

Angel HArdcastle

NR: Queen of the DAmned & The VAmpire Armand