Re: GotKod 0.1 Alpha Sparc

literatury?

>Jest, ale trzeba bylo by to inaczej nazwac. Jak,
nie wiem.
>Jak np. wole wiersze niz powiesci.

To moze zamiast literatury i poezji dac cos
takiego:

proza
epika
dramat

poczatku.
wakacje wiec

>Koniecznie! Zupelnie zapomnialem.

W wakacje nie bylo mnie tu - moze jakies
wyjasnienie, please? :-)

>IMHO to zupelnie bez sensu. Gotycki Kod ma byc od
gotyku
>a takie dane sa zbedne. Metryka sie robi.

GIQ++++++

>To juz zupelna przesada. Wiem, ze jako czlonek
mensy
>bardzo chcesz sie pochwalic IQ, ale w gotyckim
kodzie
>to nie ma sensu bytowania, w dodatku w Polsce
>malo kto zna swoje IQ, w przeciwienswie do wielu
>innych krajow, gdzie takie badania sa
obowiazkowe.
>A tak BTW to dla gota wazniejsze jest EQ :)

Rzeczy typu wzrost, waga i IQ sobie darujmy,
Fanthir ma racje. To jest goth code, a nie agencja
matrymonialna!
Ale pomimo to zostawilbym wiek.

>Gatunki muzyki:
>
>Proponuje o tak:
>
>Mm - metal ogolnie
>Mg - rock gotycki
>Mr - rock inny, punk, grunge, hc
>Mk - klasyka, zimna fala
>Mi - electro / industrial
>Mt - techno / ambient
>Md - dark wave / dark ambient
>Mdm - depeche mode
>Mf - folk
>Ma - rozna alternatywa, ciezko pokrecone rzeczy
>
>Ewentualnie mistrzowsko w szufladki ;)
>Chyba jednak pierwsza opcja jest lepsza:

Tez sadze, ze to byloby lepsze - M. Alexander:

>Mg - dzisiejszy rockowy gotyk
>Ma - ambient
>Mda - dark ambient
>Mt - techno/house
>Mdw - dark wave
>Mcw - cold wave
>Mnw - new wave
>Mnr - new romantic
>Mgd - gothic-dance
>Melmuz - muzyka elektronicza (jean-michelle jarre
itp.)
>Mel - electro
>Min - industrial
>Mns - noise
>Mp - punk
>Mgng - grunge
>Mgm - gotycki metal
>Moi - oi
>Mska - ska
>Mbm - black metal
>Mdm - death metal
>MDM - depeche mode
>Mf - folk
>Ma - rozna alternatywa

Zgadzam sie z Fanthirem, ale dodal bym do kazdej
kategorii po jednym z poularniejszych wykonawcow.
Bo naprzyklad gdzie mam wsadzic np.: aphex twina
(Mt? Ma? Mda?), Dead can dance, albo chociaz
ostatnia dyskusja o skinny puppy (Min? Mel?)
A co z EBM?

>Wybrane zespoly:
>Mnie sie to nie podoba, ale skoro chcecie to nie
bedzie pare
>nadajacych sie na skroty (pozostalbym przy
okologotyckich, IMHO inne
>mozna pominac, ale pewnie sie obrazicie, wiec
sa):
>Bauh, Siux, Cure, JoyD, TSoM, FotN, CoX, ASF,
ChD, Lacr, XIII, C93, DIJ,
>242, NIN, FLA, KMFDM, MM

IMHO zespoly sa  w porzadku. da sie zrozumiec jak
tylko zna sie pelna nazwe zespolu.

>No to wstepnie sie zakoduje:
>
>%[cd] Mi+++ Md+++ Mk++ Mt Mr+ Mg- muz++ vamp-
RPG--- uzw- MP imp+ IRC--
>lgot+ smpc Bauh+++ JoyD+ TSoM++ CoX+ ChD+ Lacr---
C93+ DIJ++ 242++ FLA+
>KMFDM+ MM-

Dobre, w miare przejrzyste i da sie rozczytac...
Ale jednak schylam sie do drugiej wersji oznaczen
muzycznych, niz do tej ktora Fanthi tutaj uzyl.
mozna by tez dodac wiek, np.:  A19 - czyli istota
ma 19 lat.

Poza tym wydaje mi sie ze juz niedlugo
sfinalizujemy zasdy polskiego gotkodu

NP Skinny Puppy: Too Dark Park - "Grave Wisdom"
(Not Until They Are Dead.... )

M. Alexander