Re: GotKod 0.1 Alpha Sparc

Vampyr Fanthir napisal:

F> A nie, bo niektorzy sa gotami nie-dekadentami.
F> Sluchaja muzyki bo np. lubia wyrywac osoby plci @
F> czarnych, polprzezroczystych bluzkach.

Czytalem o tym, ale nie znam nikogo takiego osobiscie. ;)

F> Gatunki muzyki:

F> Proponuje o tak:

F> Mm - metal ogolnie

Dla  mnie  jest  roznica, jak ktos slucha Kata czy Slayera a
np. Theatre of Tragedy czy Artrosis.

Propunuje wydzielic metal gotycki.

F> Mg - rock gotycki
F> Mr - rock inny, punk, grunge, hc
F> Mk - klasyka, zimna fala

Czyli:

  Mg - wspolczesny rock gotycki
  Mk - pierwotny, surowy postpunk i cold wave
  Mr - inny rock

F> Mi - electro / industrial

  Mi - electro, industrial, ebm

F> Mt - techno / ambient
F> Md - dark wave / dark ambient
F> Mdm - depeche mode

;-)  Fajny  skrot, ale mozna podac razem z innymi zespolami,
na koncu.

F> Mf - folk
F> Ma - rozna alternatywa, ciezko pokrecone rzeczy

  Powiedzmy awangarda taka niby.

___________
Podaj przy kazdym zespol, dla lepszej orientacji.
Znow nie wiem, gdzie Suspiria sie plasuje.
Albo CoX?

F> Ewentualnie mistrzowsko w szufladki ;)
F> Chyba jednak pierwsza opcja jest lepsza:

Znacznie lepsza. :-)

A   moze   jednak   pozostaniemy  przy  "czysto  gotyckich"
gatunkach:
Mr - gotycki rock
Mm - gotycki metal
Me - gotycka "elektronika"
Mk - gotyckie  klimaty - wszystko, co nie podpada pod te 3
wczesniejsze.

Taki podzial bedzie chyba duzo prostszy.

Dajcie mi zespol a wskaze mu szufladke. ;)

F> --- lowca wampirow

To mi sie podoba. KUL

F> --  co to ma wspolnego z gotykiem?
F> -   to mit
F>     moze sa a moze ich nie ma
F> +   sa wsrod
F> ++  interesuje sie wampirami
F> +++ jestem wampirem

F> MP - monthy python

F> ??  co to za waz?
F> --- chumor
F> --  nigdy nie widzialem
F> -   nie lubie
F>     widzialem/am
F> +   lubie
F> ++  bardzo lubie
F> +++ Tomasz Beksinski ;)

a gdzie hydrozagadka?

F> Wybrane zespoly:
F> Mnie sie to nie podoba, ale skoro chcecie to nie bedzie pare
F> nadajacych sie na skroty (pozostalbym przy okologotyckich, IMHO inne
F> mozna pominac, ale pewnie sie obrazicie, wiec sa):
F> Bauh, Siux, Cure, JoyD, TSoM, FotN, CoX, ASF, ChD, Lacr, XIII, C93, DIJ,
F> 242, NIN, FLA, KMFDM, MM

Dla  mnie  to  proste: nie podoba mi sie nie wpisuje zadnych
zespolow - podoba mi sie - wpisuje.

F> No to wstepnie sie zakoduje:

F> %[cd] Mi+++ Md+++ Mk++ Mt Mr+ Mg- muz++ vamp- RPG--- uzw- MP imp+ IRC--
F> lgot+ smpc Bauh+++ JoyD+ TSoM++ CoX+ ChD+ Lacr--- C93+ DIJ++ 242++ FLA+
F> KMFDM+ MM-

Ale  zes  tych  zespolow  nawpisywal...  Ja myslalem np. nad
jednym ulubionym - ewentualnie trzema.

F> Tym razem sugestie najlepiej szczegolowe i bedziemy mogli ujednolicic
F> wersje.

Jeszcze   raz   proponuje  taki  podzial.  Prymitywny,  ale
skuteczny.
Mr - gotycki rock
Mm - gotycki metal
Me - gotycka "elektronika"
Mk - gotyckie  klimaty - wszystko, co nie podpada pod te 3
wczesniejsze.

I w ogole jestem za jak najprostszym kodem, jak najkrotszym.
I zeby wszystkie pytania byly fakultatywne :-)

Pozdrawiam,
 Najtvolker
 http://www.free.com.pl/najtvolk