RE: GotKod 0.1 Alpha Sparc

> literatury?

> nie wiem.
>
> To moze zamiast literatury i poezji dac cos
> takiego:
>
> proza
> epika
> dramat

Jestem za.

> poczatku.
> wakacje wiec

> W wakacje nie bylo mnie tu - moze jakies
> wyjasnienie, please? :-)

> gotyku

> GIQ++++++

> mensy
> kodzie
> obowiazkowe.
>

> Rzeczy typu wzrost, waga i IQ sobie darujmy,
> Fanthir ma racje. To jest goth code, a nie agencja
> matrymonialna!
> Ale pomimo to zostawilbym wiek.

IMNSHO kto chce niech wpisuje, kto nie chce ten niech nie wpisuje. W koncu
jedna z przyczyn dla ktorych potrzebny jest nowy GothCode jest to, ze w
starym trzeba wpisywac wszystko jak leci czy sie chce czy nie.

> [...]
> ostatnia dyskusja o skinny puppy (Min? Mel?)
> A co z EBM?

> bedzie pare
> okologotyckich, IMHO inne
> sa):
> ChD, Lacr, XIII, C93, DIJ,
>

> IMHO zespoly sa  w porzadku. da sie zrozumiec jak
> tylko zna sie pelna nazwe zespolu.

> RPG--- uzw- MP imp+ IRC--
> C93+ DIJ++ 242++ FLA+
>

> Dobre, w miare przejrzyste i da sie rozczytac...
> Ale jednak schylam sie do drugiej wersji oznaczen
> muzycznych, niz do tej ktora Fanthi tutaj uzyl.
> mozna by tez dodac wiek, np.:  A19 - czyli istota

Proponowalbym wprowadzic dodatkowa regole skladniowa:
Jesli wartosc jest podana jako liczba to poprzedzamy ":" np. "A:19" zamiast
"A19", ulatwi to automatyzacje [de]kodowania.

Pozdrowienia,
     Max M. Walker, YBC aka Marcus the Rebel aka Marco the Tortured Artist
      mailto:mwalker.ybc@writeme.com
      phone:+48-602-102750
      icq:6162197

p.s. <sorry for="ignorance" whose="mine"> Od czego jest C93 i 242? </sorry>