Odp: Dzieci nocy

----- Original Message -----
From: MarKucH <markuch@venco.com.pl>
To: Gotyk <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Monday, December 20, 1999 1:57 PM
Subject: Dzieci nocy

> Jest takie pismo "Cogito" dla mlodziezy szkol srednich,
> w grudniowym numerze jest calkiem dobry artykul
> o tytule z subject'u. Oczywiscie dotyczy subkultury gotyckiej.
> (Na 3 strony)

W kwestii formalnej: nie uważasz, że powinniśmy mówić Kultura Gothycka ?
Jak obserwuję co się dzieje "na zewnątrz" to jawi mi się to jako właśnie
'subkultura'.
Subkultura - czytana jako podkultura lub raczej sub-stytut kultury.
Niby tylko semantyka ale sami wpędzamy się do szufladki stworzonej przez
prasę i ciemnotę.
Patrząc na wytwory "kultury większości" nijak nie mogę się w niej dopatrzyć
faktycznego
żywiołu, a tylko stęchlizną powiewa...

> Jeszcze pare notek prasowych i na ulicach zrobi sie
> naprawde czarno ;-)

No cóż to tylko zewnętrzna powłoka.
Będzie śmiesznie...

Adam D