Odp: Dzieci nocy

----- Original Message -----
From: AdamD <amneai@priv4.onet.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Monday, December 20, 1999 3:10 PM
Subject: Odp: Dzieci nocy

To bardzo zabawne co mowicie..
ja takze przeczytalam ten artykul..tylko ze mialam takie dziwne wrazenie...
czulam sie jak obiekt muzealny..
ahh no i tak zgadzam sie...subkultura to troche zamalo,niszczy idee..rodzi
konflikty..nie pozwala istniec..daje zludzenie bycia wyjatkowym...
nie nawidze subkultury

~W

pozdrowka
~W