Odp: Odp: Co w radiu piszczy

----- Original Message -----
From: Morven <morven@venus.ci.uw.edu.pl>
To: <gotyk@goth.art.pl>
Sent: Sunday, December 19, 1999 1:12 PM
Subject: Re: Odp: Co w radiu piszczy

> Wiem bardzo dokladnie. KRRiTV zbulwersowala sie iloscia wulgaryzmow
> obecnych na antenie (w tym jak zwykle przoduje Makak)

Wlasnie - jak to jest ?
Czy ten Makak to tak samo w radiu traktuje muzyke jako podklad do swoich
rockmanskich wyglup≤w czy nie ?
Nadzialem sie pare razy na pacjenta i wqrwil mnie setnie.
Ja rozumiem, ze moze on i fajny jest gostek ale muzyke tnie jak Marek
Sierocki.
P≤l teledysku i koniec.
Jak sie chce wygadac to niech tokszol prowadzi.

A z tym KRRiTV to rzecz jasna, ze ktos sie usmiecha do lap≤wy i to pewno
ciezkiej.
Jak uslyszalem, ze chodzi o to, ze Radiostacja daleko odeszla od "ideal≤w
harcerskich"
to mnie zimna krew zalala.
Nie chcialbym prawdziwych idealow tych pan≤w nawet na spacer wyprowadzac...

Adam D