Re: Odp: cos dla depeszowcow

Vampyr Adam napisal:

A> Jakies 10 lat temu mialem istnego pierdolca na punkcie DM, a 15 lat temu to

A ja? W podstawowce.

A> nawet
A> plakaty na scianach wieszalem.

A   ja  mam  jeszcze  dwa  na  drzwiach.  Ostatnio  wlasnie
pomyslalem,  ze  i  te  trzeba zedrzec... Jeden, taki duzy z
Popcornu  -  Gahan  z  teledysku  "Enjoy the Silence", drugi
troche mniejszy z Bravo - zespol gdzies w 1985 r.

A> A teraz pozostal sentyment... (poprzez reminiscencje, jak mawial inz.
A> Mamon).
A> Music for...  jest OK i Black Celebration - jaki gotycki tytul : ))))
A> Jest sporo dobrych rzeczy w ich tw≤rczosci ale przydalby sie lekki makeup.

"Music" jest swietne, ale ja wole "Gwalciciela".