RE: wystroj i takie sobie detale...

Co do kolesia w zoltej koszulce to chyba rzeczywiscie nie byl to wlasciwy
czlowiek na ten festiwal, choc tak drastyczne wypowiedzi nie byly chyba
konieczne (troche kultury...). A przy okazji sugestia do oragnizatorow, a
moze by tak postarac sie o prowadzacego siedzacego w castlepartowym
klimacie... (a co z Piotrem Welcem, dlaczego tym razem to nie on
prowadzil???)

P.S. Witam po raz drugi (pierwszy post, gdzies sie zapodzial) wszystkich
grupowiczow, tak mi muzycznie bliskich...

Pozdr,

Jacenty.

N.P.: Das Ich - Jericho

            j-a-c-e-n-t-y