Re: wystroj i takie sobie detale...

On Thu, 18 November 1999 at 15:04:26 +0100, balaam wrote:
> czesc panom, paniom i pajacom. mam pytanie, ktore mnie nurtuje od casu festiwalu w bolkowie. czy tylko ja, czy jeszcze ktos inny zauwazyl, ze prowadzacy festiwal koles w zoltej koszulce mylacy wszystko i wszystkich, bez odrobiny taktu to totalny pierdolec. oby go pies wyjebal. pozdrawiam, pa, balaam
moze i masz racje co do kolesia ze sie nie znal na niczym i ze w kolko mylil i
ze zabijal (mnie zabil tekstem - i pamietajcie mieli wam cos waznego do
przekazania "nosferatu is dead" - po wystepie xiii stolecia).
Ale wydaje mi sie ze polecisz z listy za slowa jakimi to wyraziles. Zeby nie
powiedziec brzydko byly conajmniej wulgarne.
(poczekam na decyzje odgorna)

--
slz