Re: URGENT: lista

>jestem zmuszony ewakuowac liste. Przepraszam bardzo za to
zamieszanie.
>Nie wiem ile bedzie trwalo przeniesienie doemny w nowe miejsce.
>Mam takze uprzejma prosbe  o niepisanie nic na liste dopoki nie dam
sygnalu ze
>lista jest przeniesiona i gothowa do uzywania. Jeszcze raz sorry.

Ja wiem, ze admin tylko uprzejmie porosil, ale zazwyczaj nalezy sie
stosowac do polecen adminow, bo potem zaczynaja sie denerwowac  i
staja sie mniej uprzejmi.

Sam sie wstrzymuje z wyslaniem listow, bo nie chcialbym aby przepadly,
nie chcialbym rowniez stracic jesli ktos wyslalby rowniez cos
ciekawego.

Pozdr
MarKucH