Vampiry Carpentera

>. Poczekajmy na film Carpentera , moze ten okarze sie udana
>wampirystyczna produkcja .

A kiedy to w ogole moze sie pojawic???? skoro nawet nie jest okreslony
dystrybutor na Polske.

Jest szansa ze moge to miec, bo podobno znajomy widzial to w wypozyczalni,
ale subtitles beda szwedzkie, ale sie postaram

Angel

>p.s  - a co wy na to , zeby napisac jakis wspolny scenariusz do
>wampirystycznego
>polskiego komiksu , dac go potem komus do narysowania i bum cos by po nas
>pozostalo na rynku. eee !

Ja jestem za, moze kilka klimatow z Vampira w ktorego gralam _byly niezle,
tylko musze je sobie przypomniec