Odp: wystroj i takie sobie detale...

-----Wiadomo£µ oryginalna-----
Od: balaam <balaam@kki.net.pl>
Do: gotyk@goth.art.pl <gotyk@goth.art.pl>
Data: czwartek, listopada 18, 1999 20:54
Temat: Odp: wystroj i takie sobie detale...

>czesc panom, paniom i pajacom. mam pytanie, ktore mnie nurtuje od casu
festiwalu w bolkowie. czy tylko ja, >czy jeszcze ktos inny zauwazyl, ze
prowadzacy festiwal koles w zoltej koszulce mylacy wszystko i wszystkich,
>bez odrobiny taktu to totalny pierdolec. oby go pies wyjebal. pozdrawiam,
pa, balaam

Moze nie pierdolec ale przyglup jakich malo. Najbardziej podobaly mi sie
jego zapowiedzi zespolu Agressiva Sixty Night (a moze Knight ?)
        Alkor

Zagraj w Internecie - w Brydza, Scrabble, Szachy lub Warcaby!
Nowy serwer gier online zaprasza - http://games.polbox.pl/