Odp: wystroj i takie sobie detale...

> czesc panom, paniom i pajacom. mam pytanie, ktore mnie nurtuje od casu
festiwalu w bolkowie. czy tylko ja, czy jeszcze ktos inny zauwazyl, ze
prowadzacy festiwal koles w zoltej koszulce mylacy wszystko i wszystkich,
bez odrobiny taktu to totalny pierdolec. oby go pies wyjebal. pozdrawiam,
pa, balaam

Zgadzam sie z Toba calkowicie. Ten, jak go okresliles, pierdolec to Romek
Rega - "gwiazda" wroclawskiej telewizji.

W@ldek

--
konta pocztowe 25MB - 50zl/rok, serwery wirtualne 50MB - 600zl/rok.
Zapraszamy: http://www.sky.pl