Odp: wystroj i takie sobie detale...

czesc panom, paniom i pajacom. mam pytanie, ktore mnie nurtuje od casu festiwalu w bolkowie. czy tylko ja, czy jeszcze ktos inny zauwazyl, ze prowadzacy festiwal koles w zoltej koszulce mylacy wszystko i wszystkich, bez odrobiny taktu to totalny pierdolec. oby go pies wyjebal. pozdrawiam, pa, balaam