Re: Re[3]: wampiry

gothare najtvolker napisal:

> Powiem  krotko: 'wiezy krwi' to konfekcja. Ogladalem to i az
> mnie skrecalo: nedzna amerykanska produkcja - ale ogladalem.

podobal mi sie pierwszy odcinek, potem juz coraz gorzej... byly dobre
momenty, swietna kreacja nosferatu (jedna z najlepszych jakie widzialem
postaci wampira w filmie), dobra torreadoca, ale w sumie film nie
najwyzszych lotow. mysle, ze to wina scenariusza. prowadzenie kamery bylo
nie naganne.

> O  pieklo lepszy jest serial (byl) 'Forever Knight' czy moze
> Inspector  Knight  - nie pamietam juz niestety.

niestety nie widzialem. chyba forever night...

niedawno leciaj film blade (czy jakos tak). to o takim murzynie lowcy
wampirow. podobno szmira. nie widzialem, ktos widzial?

ostatnio o wampirach w kinie przycichlo...

lukaru

time is an abyss profound as a thousand nights