Re[2]: wampiry

Vampyr Tenebrae Art napisal:
TA> o popularnosci wampirow w ostatnich latach moze swiadczyc pojawienie sie
TA> serialu buffy the vampire slayer (u nas buffy pogromca wampirow czy jakos
TA> tak). wedlug mnie zalosnego, oraz serialu 'the kindred' (wiezy krwi)
TA> opartego na kanwie maskarady (co o nim sadzicie? mi sie podobal, ale czulem
TA> niedosyt, za malo emocji, prawdziwych tragedii, zbyt plaskie intrygi - az
TA> chcialo by sie chwycic za pioro - wirtualne - i maznac scenariusz...)

Powiem  krotko: 'wiezy krwi' to konfekcja. Ogladalem to i az
mnie skrecalo: nedzna amerykanska produkcja - ale ogladalem.

O  pieklo lepszy jest serial (byl) 'Forever Knight' czy moze
Inspector  Knight  - nie pamietam juz niestety. Kto widzial,
ten  wie,  jak  roznica  dzieli te produkcje od wspomnianych
'Wiezow krwi' i 'Buffy'.